Brussel, 17 juni - Orange geeft gebruikers écht de keuze. Dat zit in ons DNA, net als de wil om de bestaande telco codes te breken. Wij waren er als eerste met een ‘unlimited’-aanbod. Wij zijn ook de enigen die in de markt van convergente spelers (TV, internet en mobiel) een alternatief bieden dat op kan tegen het aanbod van de grote jongens.
Ons er op toeleggen om de prijzen niet te verhogen? Gratis MMS en onbeperkte data in heel Europa? Jawel, ook dat waren wij.
Wij kijken naar wat onze klanten frustreert. Zit het scheef? Wij trekken het recht.
Wij willen de consument een zo breed mogelijk keuzepakket bieden, met meer controle, en gaan daarin zo ver mogelijk. Vanuit die visie lanceert Orange Belgium vandaag een mediacampagne met celebrity Jean-Claude Van Damme. Hiervoor kan het Belgische publiek mee bepalen wat het te zien krijgt in onze volgende TV-spot met JCVD. Van 17 tot en met 30 juni kan iedereen eender wat voorstellen om het script van de spot mee te schrijven. Het eindresultaat zal deze zomer in de media verschijnen.
Zo zijn wij, bij Orange. Wanneer we keuze bieden, doen we dat ook écht.