Orange Belgium kondigt met trots de eerste verjaardag aan van hey!, zijn b-merk dat inspeelt op de behoeften van de meer digitaal onderlegde klant. Sinds zijn lancering een jaar geleden is hey! goed ingeburgerd geraakt bij de jongere generaties in België en dat is hoofdzakelijk te danken aan de vele nieuwe aanbiedingen en partnerships die hey! lanceert en aan de sterke community spirit bij zijn jongere klanten. Vandaag wordt er dan ook een speciale verjaardagsdeal gelanceerd: 10 GB voor 10 € gedurende 12 maanden, waarna dat na een jaar dankzij de getrouwheidsboost 20 GB wordt. Bovendien worden de fans met de beste speurneus uitgenodigd voor een exclusieve verjaardagsparty op 15 oktober in het Atomium in Brussel.
Sinds hey! een jaar geleden werd gelanceerd, speelt het voortdurend in op de behoeften van de meer digitaal onderlegde klant. Het is een 100 % digitaal merk dat steunt op de principes van vrijgevigheid, een lage milieu-impact en een sterk, evoluerend engagement ten opzichte van zijn klanten. Hey! richt zich tot al wie dol is op efficiëntie, op dingen regelen in enkele muisklikken en op de eenvoud van een digitale ervaring. Het biedt aanzienlijke datavolumes tegen kleine prijsjes (na het eerste jaar kan je datavolume bijvoorbeeld verdubbelen tot wel 80 GB) en combineert dat met een vlotte digitale no-nonsense dienstverlening: what you see is what you get.
Het afgelopen jaar werd het digitale merk enthousiast onthaald door de jongere generaties in België en dat is te danken aan de vele deals en aanbiedingen (zoals gratis inkom bij Union-St-Gilloise voetbalmatches, gratis hey!-tariefplannen, gratis iPhones, gratis Huawei smartwatches, festivaltickets, gratis voetbalpassen bij Eleven Sports, korting op videogames…). En al wie jonger is dan 26, kreeg een speciaal tariefplan aangeboden. Orange Belgium optimaliseerde bovendien de digitale klantervaring door trouwe klanten te belonen met aantrekkelijke deals en partnerships, waaronder een samenwerking met Union Sint-Gilloise – omdat die club de waarden van Orange Belgium deelt – en met het Agoria Solar Team, waarmee het samen zijn schouders zet onder duurzame innovatie.
Daarnaast werden alle klanten uitgenodigd om lid te worden van het hey!-communityprogramma via zijn online platform en de onlangs gelanceerde My hey!-app. Dankzij dat initiatief is hey! erin geslaagd een sterke community uit te bouwen waar feedback en inspiratie gedeeld worden voor de toekomst van het merk. Dankzij dat succes kon hey! ook al snel rekenen op de nodige erkenning uit de telecomsector: de interessantste aanbieding van het merk – 25 € voor onbeperkt bellen/sms'en en 40 GB data – werd uitgeroepen tot Gekozen Product van het Jaar 2022.
Tijd voor een stevig feestje met Average Rob & Friends
Vandaag kondigt Orange Belgium aan dat het de eerste verjaardag van hey! wil vieren met een speciale korting: 10 GB voor 10 € gedurende 12 maanden, en dat vanaf vandaag: 3 oktober. Na dat eerste jaar wordt de data verdubbeld tot 20 GB, en dat dankzij de getrouwheidsboost. Naast die mooie data-aanbieding vraagt zo'n eerste verjaardag natuurlijk om een exclusief verjaardagsfeest. Dat evenement vindt plaats op zaterdag 15 oktober in het Atomium in Brussel en zal worden opgeluisterd door een sensationele dj-set van DJ Nina Black, Flavour Drop en Omdat Het Kan Soundsystem featuring content creator en campagne-ambassadeur Average Rob.
Om zijn klanten de kans te bieden één van de 200 uitnodigingen voor die spetterende party in de wacht te slepen, lanceert hey! een speciale wedstrijd in België. Wie één van de discoballen vindt die doorheen het hele land verstopt zijn, maakt kans op een ticket dat toegang biedt tot het evenement in Brussel. Andere wedstrijdprijzen zijn: gratis hey!-abonnementen, refurbished iPhones, wellness weekends, high end koffiemachines, tegoedbonnen bij lokale merken… Kortom, de grootste wedstrijd ooit in de geschiedenis van hey!.
Christophe Dujardin, Chief Consumer Business Officer van Orange Belgium: "Met onze exclusieve verjaardagsparty willen we onze trouwste fans belonen. Zonder hen zou hey! na dit eerste jaar niet zijn wat het nu is. Met veel plezier halen we voor deze speciale gelegenheid alles uit de kast om te tonen hoe ver ons b-merk al is gevorderd sinds zijn lancering een jaar geleden. Bij Orange Belgium zijn we intensief bezig met de digitale ervaring. We zijn er trots op dat we jongere generaties kunnen ondersteunen om samen de mogelijkheden van het digitale tijdperk uit te breiden. Daarom willen we ook blijven investeren in de hey!-community en onze deals en klantendienst afstemmen op de toekomstige behoeften van onze klanten."