Brussel, 4 october 2007 - Mobistar is zeer tevreden over de continue stijging van het aantal TempoMusic-klanten als gevolg van een succesvolle aanpak samen met Universal Music. Meer dan 500.000 TempoMusic-klanten genieten vandaag al van gratis sms'jes en muziek.
Mobistar lanceerde in februari 2006 als eerste een nieuw concept van herlaadkaarten dat mobiele telefonie, muziek en multimedia combineert. Ondanks de scherpe concurrentie in het prepaidsegment blijft het aantal TempoMusic-klanten continu stijgen dankzij een uniek partnership met Universal Music. TempoMusic blijft na 20 maanden het succesproduct uit het prepaidaanbod van Mobistar. Ondertussen werd het TempoMusic-aanbod uitgebreid met TempoMusicMonthly, een abonnement voor postpaidklanten. In het TempoMusicMonthly-abonnement van 20 euro per maand zijn 500 sms'jes en 30 belminuten inbegrepen.
TempoMusic is in vele opzichten revolutionair. Het is de eerste aanbieding die een jongerenpubliek de mogelijkheid biedt gratis te sms'en naar alle netwerken op elk ogenblik van de dag, dankzij de 300 gratis sms'jes die ze ontvangen bij elke herlaadbeurt van minstens 10 euro binnen de maand. Daarnaast krijgen ze ook 10 sessies om gratis naar het exclusieve TempoMusicStation te luisteren met hun gsm (via het verkorte nummer 1988). In totaal verstuurden de TempoMusic-klanten samen al 1,2 miljard sms'jes.
Naast gratis sms'jes, biedt TempoMusic zijn klanten ook véél unieke extra's aan in de muzieksfeer, zoals wedstrijden, meet and greets met artiesten, podcasts, film- en concerttickets.
"Het succes van het partnership met Mobistar biedt ons voor de toekomst een nieuwe opportuniteit in de muziekindustrie" aldus Jean-Pol Boone, Country Manager BeLux bij Universal Music - Digital & Line Extensions. "Mobistar was in België de pionier van dit soort partnerships dat nu in andere Orange-filialen en in talrijke Europese landen is overgenomen. Universal Music gaat binnenkort trouwens alweer een verrassing creëren door een aantal nieuwe diensten te introduceren."