Telecommunicatie is van cruciaal belang voor de 'business continuity' van zelfstandigen en kleine bedrijven. Controle over het telecombudget, voordelige tarieven en administratieve vereenvoudiging zijn belangrijke elementen in de keuze van een telecomoperator. De ondernemingen zoeken naar totaaloplossingen voor hun basistelecombehoeften en eenvoud: 1 contract, 1 factuur, 1 klantendienst, 1 contactpersoon. Onderzoek toont aan dat 77 % van de bedrijven één enkele leverancier voor vaste en mobiele telefonie én internet wenst en dat 89 % zijn totaalbudget voor zijn telecombehoeften naar beneden wil halen.
Met One Office Full Pack, een uitbreiding van de succesvolle One Office Voice Pack-telefoniebundels (vast en mobiel) met professioneel breedbandinternet beantwoordt Mobistar aan deze noden. Dit innoverend competitief aanbod met 7 verschillende formules in functie van het verbruik, levert de klant een besparing tot 30 % op zijn telecombudget en een verhoogde productiviteit op.
Om een One Office Full Pack-contract af te sluiten moet de klant slechts 2 keuzes maken: een minimum engagement voor nationale mobiele en vaste telefonie en voor sms-en mobiel dataverkeer (van 10 tot 2000 euro) enerzijds en hoeveel simultane gesprekken hij wenst te voeren via zijn vaste lijn (1 tot 4) anderzijds. Voor deze laatste keuze betaalt de klant een vast bedrag per maand in functie van zijn keuze.
In ruil voor dit alles krijgt de klant:
Daarnaast geniet de klant voor de communicatie buiten de telefoniebundels van voordelige unieke tarieven (ATAN) voor mobiele en vaste telefonie en kunnen bestaande nummers van vaste lijnen en gsm's gratis behouden worden.
Met de lancering van One Office Full Pack bevestigt Mobistar haar strategie van convergentie in de professionele markt. De roll-out van de telecomtotaaloplossing One Office Full Pack naar de soho-markt (small office, home office) is een eerste realisatie van de convergentie-aanpak in de professionele markt.