Twee jaar na de succesvolle lancering voegt het innovatieve en digitale merk hey! een vaste internetdienst toe aan zijn mobiele aanbod. Deze nieuwe dienst komt met een scherpe prijszetting, efficiënte digitale dienstverlening en evolutieve productpropositie.
De volgende stunt in het evolutieve aanbod van hey!: vast internet bovenop mobiel
In september 2021 lanceerde Orange Belgium het merk hey!: digitaal, genereus en co-creatief. Twee jaar later heeft het merk een opvallende ontwikkeling van zijn portfolio doorgemaakt. Geïnspireerd door de feedback van klanten over hun evoluerende behoeften en waarden, kondigt hey! nu nog een dienst aan met 'hey! Internet'.
hey! Internet' biedt een vereenvoudigde, no-nonsense internetoplossing voor iedereen die waarde hecht aan rechtlijnigheid en kosteneffectiviteit. Met een downloadsnelheid van 150 Mbps (10 Mbps upload) op het HFC-netwerk (Hybrid Fiber Coaxial) van Orange, onbeperkte data en concurrerende prijzen is 'hey! Internet' geschikt voor zowel particuliere als kleinzakelijke klanten die thuis betrouwbare connectiviteit willen zonder al te veel franje. Door de 'internet only'-formule toe te voegen aan zijn al competitieve aanbod, zal hey! nu nog beter kunnen inspelen op de behoeften van zijn doelgroep door aanwezig te zijn op zowel het mobiele als het vaste internetmarktsegment.
De lancering gaat gepaard met een promotieaanbod dat geldig is tot 27 november: nieuwe klanten betalen EUR 29/maand voor de eerste drie maanden van hun abonnement (geen installatiekosten), bestaande klanten betalen EUR 29/maand voor de eerste zes maanden van hun abonnement (geen installatiekosten). Na de promotieperiode is de standaardprijs EUR 39, zodat klanten uitzonderlijke waarde blijven krijgen.
Christophe Dujardin, Chief Consumer Officer van Orange Belgium, zegt: “Of je nu een nieuwe klant bent die op zoek is naar betrouwbaar vast internet of een bestaande klant die graag zijn mobiele service wil uitbreiden, met hey! zit je goed. Met de toevoeging van thuisinternet blijft het merk evolueren en zich aanpassen aan de behoeften van klanten, door efficiënte digitale diensten aan te bieden met aantrekkelijke en multi-productoplossingen.”
Meer informatie op heytelecom.be