Gisteren ontving Orange Belgium de QRF Salesforce Best Webshop Award of the Year in de categorie ‘Telecom Providers’, een mooie erkenning voor de investeringen die Orange Belgium doet in het aanbieden van een opperbeste klantenervaring wanneer zijn klanten online shoppen.
De prijs werd toegekend op basis van de zeer positieve feedback van echte consumenten over de uiterst gebruiksvriendelijke orange.be website.
Joris Moens, Sales Director bij Orange Belgium, is trots: “Dit is een zeer mooie erkenning voor de investeringen en de energie die onze medewerkers dagelijks steken in het bezorgen van een ongeëvenaarde klantenervaring via onze webshop. Het benadrukt tevens onze strategie om te investeren in een multi-channel distributie, aangepast aan de noden van de klant en dat in combinatie met een zo goed mogelijke ervaring in de echte shops.”
Best Shop Concept
Orange Belgium is bovendien ook genomineerd voor de Mercurius Awards in de categorie ‘Best Shop Concept’, een prijs uitgereikt door een jury van experten van Comeos, de Belgische federatie voor de retailsector. De awarduitreiking vindt plaats op 23 oktober.