100% digitaal, ontworpen voor een lage CO2-impact, genereus en evolutief, enkele maanden na zijn succesvolle lancering en op basis van de eerste cocreatie-initiatieven met zijn klanten, gaat het digitale merk hey! van Orange Belgium een stapje verder met tal van nieuwigheden en een opvallende evolutie van zijn portfolio:
- 1 maand van sterke kortingen voor iedereen: 7€-15€-25€ worden 5€-10€-20€
- De hey! community krijgt ook een eigen online platform en migreert van specifieke focusgroepen naar een levend online platform voor directe contacten met de klanten
- Een tariefplan special voor jongeren niet ouder dan 26 jaar
- De Myhey! applicatie wordt binnen enkele weken gelanceerd en zal de klanten van het merk meer macht geven
Vanaf vandaag kunnen alle nieuwe klanten kiezen voor een extreme korting die 2 jaar geldt, op de toch al scherpe en transparante aanbiedingen van hey!'s portfolio, met tariefplannen vanaf de opvallende prijs van 5 euro. De aanbiedingen in detail:
- 5 euro voor 60min bellen, 500 sms/mms'jes en 1 GB
- 10 euro voor onbeperkt bellen, onbeperkt sms'en/MMS'en en 10 GB
- 20 euro voor onbeperkt bellen, onbeperkt sms'en/mms'en en 40 GB
Vanaf 19 juni zullen deze kortingen ook aangeboden worden aan personen jonger dan 26 jaar, aangezien het merk tot doel heeft te voldoen aan de behoeften van jongeren en hen te begeleiden in hun dagelijks leven. Bestaande klanten die in aanmerking komen, hoeven alleen maar te vragen om hun tariefplannen aan te passen en hen hetzelfde/veel meer aan te bieden voor een gereduceerde prijs.
Co-creatie is geen hol woord voor hey!, want het begon met regelmatige focusgroepen met klanten, maar zal in de komende weken evolueren naar een echte online community, waarin klanten de kans krijgen om hun feedback te delen, alsook suggesties te doen over hoe het merk zou moeten evolueren, communiceren, opereren. Kortom, de volgende strategische zet van het digitale merk Orange Belgium zal geïnspireerd zijn op de klanten.
Het digitale merk hey! stond al in het teken van co-creatie met zijn klanten, die in feite de inspiratie vormden voor de toevoeging van onbeperkt bellen aan het medium tariefplan, en zijn loyaliteitsprogramma Boost, dat het datavolume van elk abonnement elke drie maanden met 25% verhoogt tot het na een jaar is verdubbeld. Dat betekent dat een klant na een jaar met de nieuwe tarieven bijvoorbeeld onbeperkt bellen, sms'en en mms'en en 20 GB krijgt voor slechts 10 euro.
In de loop van de maand juli lanceert hey! ook zijn eigen mobiele app, waarmee klanten bijvoorbeeld hun verbruik op de voet kunnen volgen, hun facturen kunnen opvolgen of hun tariefplannen kunnen wijzigen. Een extra zet om het DNA van het merk op de voet te volgen: anticiperen op en zich aanpassen aan de behoeften van de jongeren om hen echt te empoweren.
Door gebruik te maken van zijn 100% digitale waardepropositie is hey! één van de duurzaamste aanbiedingen op de Belgische markt: geen papier voor interacties met klanten en een volledig digitale relatie: de ecologische voetafdruk wordt tot een minimum beperkt.
Christophe Dujardin, Chief Consumer Officer van Orange Belgium: "hey! is duidelijk wat we een merk van de volgende generatie kunnen noemen. Omdat het volledig digitaal is, is het ook duurzaam. Het geeft zijn klanten echt de kans om te evolueren en volgt organisch hun constante feedback, om hen altijd de best passende service, prijs of aanbiedingen aan te bieden. De merkidentiteit houdt ook rekening met de feedback van onze klanten, daarom hebben we nu een duidelijke focus op jongeren gemaakt. In een context van almaar stijgende prijzen voor telecomproducten, hebben we gebruik gemaakt van de wendbaarheid van hey!'s business model om de prijzen daadwerkelijk te verlagen en de Belgische telco markt sterk op te schudden. En dit is nog maar het begin."
Meer info op heytelecom.be