Orange Belgium en Orange Polska kondigden vandaag aan nieuwe partners te hebben gevonden in Salesforce, wereldleider in CRM, en Vlocity, een toonaangevend IT-bedrijf gespecialiseerd in clouddiensten. Salesforce en Vlocity zullen Orange helpen om als bedrijf sneller wendbaar te worden en de time to market te verkorten door cloudgebaseerde oplossingen aan te bieden via de digitale en ondersteunde kanalen van Orange.
Het huidige digitale landschap indachtig is het belangrijk dat Orange zijn positie op de mobiele en convergente markt verder versterkt door zich op de klant te gaan focussen. Dankzij de samenwerking met Salesforce en Vlocity kan Orange de kwaliteit van zijn customer experience verder verbeteren door zijn klanten een sterke omnichannel ervaring aan te bieden. Daarenboven zullen de salesteams en channel partners van Orange nieuwe innovatieve producten en diensten slimmer kunnen verkopen, zodat ze de klant nog beter kunnen bedienen.
Orange Belgium blijft zijn customer journey verder digitaliseren
Michaël Trabbia, CEO van Orange Belgium, legt uit: "Orange Belgium zet zijn digitale transformatie voort. Ons ordermanagement hebben we al op bepaalde niveaus aangepakt. Nu is de tijd gekomen om onze vaardigheden op het gebied van customer relationship management te versterken en onze digitale kanalen te uniformiseren. In dat opzicht besloten we met Vlocity en Salesforce in zee te gaan. Onze keuze viel op Salesforce en Vlocity omdat zij hun toegevoegde waarde op diverse fronten bewijzen; denk aan de snelheid van implementatie, een snellere time to market en een gestroomlijnde dienstverlening. Deze samenwerking zal ons effectief in staat stellen om onze customer journey verder te digitaliseren en nog relevanter te zijn voor onze klanten, die Orange Belgium in het hart van zijn strategie blijft dragen."
Orange Polska neemt een volgende stap in zijn digitale transformatie
”Orange Polska neemt een volgende stap in zijn digitale transformatie. Eerder behaalde het al een significante consolidatie van zijn digitale en verkoopskanalen. Nu wil het een klantenervaring bieden dat zich onderscheidt,” legt Jean-François Fallacher, CEO van Orange Polska uit. “We kozen Vlocity en Salesforce omwille van de snelheid van ontwikkeling, maar ook voor hun specifieke producten en hun capaciteiten op ‘journey management’. Dankzij dit partnerschap zullen we onze klanten hun verwachtingen kunnen beantwoorden door hen simpele, transparante, gemakkelijke en controleerbare diensten aan te bieden. Innovatie en klantenervaring zijn immers belangrijke hoekstenen van de Orange strategie”.
Salesforce en Vlocity zorgen voor extra power in Orange’s digitale transformatie
"Door de cloud te omarmen, zette Orange Belgium een gigantische stap in zijn kernmissie om een ongeziene band met de klant te scheppen en zijn diensten makkelijker aan de man te brengen," zegt Jo Buvens, Country Manager Salesforce Belgium en Luxembourg. "We zijn opgetogen dat we deel uitmaken van een partnerschap samen met Vlocity. Dankzij de diepgaande expertise en de wendbare omnichannel-applicaties van Vlocity kan Orange nu het volle potentieel en alle mogelijkheden aanwenden voor zijn digitale transformatie."
"We zijn bijzonder enthousiast dat we de kans krijgen om samen met onze strategische partner Salesforce in opdracht van Orange digitale software te ontwikkelen die het in zijn sector nodig heeft om op een andere manier zaken te doen," zegt Dominic Dinardo, EVP & Managing Director EMEA van Vlocity. "We zijn blij dat Orange zijn oog op onze technologie heeft laten vallen en we kijken ernaar uit om Orange te helpen nog meer waarde uit de cloud te halen, nog meer klanten te bereiken, nog slimmer en efficiënter te verkopen."
Vlocity Communications haalt voordeel uit de omnichannelmogelijkheden van Salesforce Service Cloud en beschikt enerzijds over uitgebreide functies voor Enterprise Product Catalog, CPQ (Configure-Price-Quote), Contract Management, Retail Clienteling en Order Management, en anderzijds over een omvangrijke bibliotheek van vooraf samengestelde managementprocessen met informatie voor sales, customer service en facturering. Vlocity Communications werd specifiek voor aanbieders van communicatiediensten ontworpen volgens de TM Forum-industriestandaarden en kan flexibel gecombineerd worden met systemen van derden aan de hand van vooraf gemaakte API's en webservices. Voor meer informatie over Vlocity Communications, klik hier.