Mobistar heeft Nathalie Erdmanis aangesteld tot Marketing Directrice voor de residentiële markt. In deze hoedanigheid zal ze vanaf 3 juni het team leiden dat zich bezig houdt met de ontwikkeling van a tot z van nieuw aanbiedingen en de ‘end-to-end’-verantwoordelijkheid dragen voor de residentiële marketing strategie. Ze zal eveneens verantwoordelijk zijn voor de marketing mix en de ‘go-to-market’ van de aanbiedingen bepalen.
Nathalie Erdmanis is houder van een Master in Management, Finance en Business aan de Solvay Business School. Ze volgde in de loop van haar carrière nog opleidingen in Marketing en Management aan de Brussels Management School ICHEC en bij de bedrijven waar ze actief was. Nathalie communiceert vlot in drie talen (Frans, Nederlands, Engels).
Ze startte haar carrière bij Danone, om vervolgens een marketing ervaring op te bouwen respectievelijk bij verzekeraar Winterthur Europe Assurance (huidige AXA groep), bij Spadel en de laatste 7 jaar bij McDonald’s. Naast haar werk als marketing professional is Nathalie ook lector aan de European Communications School ECS.
Van 2009 tot 2012 was Nathalie ook actief jurylid in diverse marketing en communicatieverenigingen (CCB, AMMA, IMC…) en werd ze zelf gelauwerd met een aantal mooie prijzen. Ze ontving een Long Term Effie-Award voor de McDonalds’ reclamecampagnes tussen 2009 en 2011 en een Media Advertiser of the year award (AMMA Award) in 2010. Tenslotte werd ze in 2009 genomineerd voor Marketeer of the year. Nathalie, 42 jaar en gehuwd, heeft de Belgische nationaliteit en is mama van een dochter van 15 en houdt van reizen en een goed boek.