Begin april 2017 waren al 50.000 klanten ingetekend op LOVE, de combinatie van mobiele telefonie, internet en digitale televisie van Orange. Opmerkelijk, want de convergente aanbieding werd pas in mei 2016 op landelijk niveau gelanceerd en pas in september 2016 werd het startschot gegeven voor een grootschalige communicatiecampagne. Die belangrijke mijlpaal bevestigt de geslaagde intrede van Orange als een volwaardige concurrerende alternatieve convergente speler op de Belgische markt. Orange breidt zijn klantenbestand voor zijn convergente aanbod gestaag uit. De verklaring is eenvoudig: steeds meer Belgen vinden de weg naar Orange Internet + TV en combineren dat met een aantrekkelijk mobiel abonnement dat beantwoordt aan hun behoeften.
Michaël Trabbia, CEO van Orange Belgium: 'In een paar maanden tijd kozen 50.000 klanten voor een combinatie van mobiele telefonie, internet en digitale tv van Orange. Hét bewijs dat Belgen interesse hebben in een alternatief, convergent aanbod van topkwaliteit voor de laagste prijs. Orange is trots om zijn klanten in België eindelijk een solide alternatief kwaliteitsaanbod te kunnen aanbieden: LOVE is een combinatie van massa's mobiel internet, tot 70 tv-zenders en ultrasnel onbeperkt internet voor een hele redelijke prijs. Verder zijn we trots op de kwaliteitsinhoud die we aan ons bestaande tv-aanbod toevoegden, zoals sport-, thema- en kinderzenders, zonder dat de klant daar extra voor hoeft te betalen. We zullen onze LOVE-combinatie blijven uitbreiden op het vlak van functionaliteit en inhoud omdat we investeren in wat onze klanten belangrijk vinden. Dat we een kwaliteitsproduct aanbieden blijkt ook uit de toename van het aantal LOVE-klanten. We kunnen niet wachten om onze LOVE-familie nog verder uit te breiden. Tegen eind dit jaar willen we het aantal LOVE-klanten verdubbelen tot 100.000. We zijn vol vertrouwen dat we onze ambitie van 10 % van het marktaandeel halverwege die termijn kunnen halen.'
Orange zet zijn 50.000e LOVE-klant in de bloemetjes met een unieke meet & greet met Rode Duivel Carrasco
Jan Janssens uit Wijnegem is de 50.000e LOVE-klant van Orange. Om dat heuglijke nieuws te vieren, organiseerde Orange samen met Eleven Sports een meet & greet met zijn landgenoot/topvoetballer Yannick Ferreira Carrasco in Madrid.
Jan Janssens: 'Ik was door het dolle heen toen ik hoorde dat ik Carrasco zou ontmoeten. Hij is een van mijn favoriete Rode Duivels. Bedankt, Orange! Ik ben een sportfreak en stem vaak af op Eleven Sports om voor onze landgenoten te supporteren als ze voor hun club spelen.'
Cristina Zanchi: 'Bij Orange investeren we in wat voor de klant echt telt. Jan is onze 50.000e LOVE-klant, en dus wilden we hem verrassen met iets wat voor hem telt. Zo zou hij zich meteen welkom voelen in de familie die Orange is. Van nu af aan zal hij, net als onze andere klanten, geregeld geschenken en verrassingen krijgen via ons getrouwheidsprogramma Orange Thank You. Sinds de lancering in 2014 schonken we onze klanten ruim 1,5 miljoen cadeaus en 85.000 filmtickets en we zullen hen op elke mogelijke manier blijven verwennen. Met Jan vieren we een mijlpaal sinds de lancering van onze convergente aanbieding. Het doet me plezier om te zien hoezeer onze klanten Orange LOVE naar waarde schatten: 8 op 10 nieuwe klanten zou de oplossing zeker aan vrienden en familie aanbevelen!'
Orange LOVE
Orange lanceerde Internet + TV in mei 2016 in België en breidde de formule geleidelijk uit met meer zenders. Eind 2016 werd ook de Orange TV-app gelanceerd. Klanten hebben een LOVE-bundel vanaf 57 euro per maand (Kolibrie-abonnement + internet + tv). Eleven Sports is inbegrepen in het LOVE aanbod.