20/08/12 10:00

Corporate nieuws

Internet On Mobile, een 100 % online prepaidaanbieding voor mobiele data addicts

Terug naar nieuws index

Geen blabla of overbodige toeters en bellen; gewoon een voordelige aanbieding die beantwoordt aan de reële behoeften van gebruikers die verslaafd zijn aan mobiel internet. Dat is wat Mobistar biedt met zijn nieuwe prepaidaanbieding Internet On Mobile, vanaf vandaag exclusief beschikbaar op de website van Mobistar. Bij elke herlaadbeurt van 15 euro krijgt de klant een datavolume van 2 GB, 60 belminuten en 1.000 sms’jes, geldig naar alle Belgische netwerken. Voor 20 euro krijgt hij 2 GB, 80 minuten en 5.000 sms’jes.

Internet On Mobile is een formule die speciaal ontwikkeld werd voor mobiele data addicts, voor gebruikers die haast niet van het mobiele internet zijn weg te slaan en die op zoek zijn naar de beste prijs en het beste netwerk. Zonder franjes. Ze hebben geen behoefte om beladen te worden met cadeaus of om deel uit te maken van een community of tribe. Niemand moet hun handje vasthouden of uitleggen hoe dit of dat werkt: ze weten dat maar al te goed.

Met Internet On Mobile beschikt de prepaid gebruiker over een dienst die in de eerste plaats beantwoordt aan zijn essentiële behoeften: een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding, een efficiënte ondersteuning op het internet, budgetcontrole en een performant mobiel netwerk. De achterliggende filosofie van Internet On Mobile is doodsimpel: “order, pay, browse”. Met Internet On Mobile gebeurt alles via het internet: bestellen, herladen en ondersteuning.

Wie Internet On Mobile-klant wil worden, surft naar de website van Mobistar (www.mobistar.be/internet-on-mobile) en bestelt er zijn gratis simkaart. Een herlaadbeurt van 15 euro komt overeen met 2 GB, 60 belminuten en 1.000 sms’jes, geldig naar alle Belgische mobiele netwerken. Bij een herlaadbeurt van 20 euro krijgt de klant 2 GB, 80 minuten en 5.000 sms’jes.

Goed om weten dat de herlaadkaarten van Internet On Mobile een beperkte uitgave zijn: tot 30 november zijn ze voorbehouden voor de eerste 5.000 klanten.