Hey! is verheugd om nog een ongelooflijk slim nieuw voordeel aan te kondigen voor zijn gewaardeerde klanten. Vanaf vandaag kunnen hey! abonnees genieten van toegang tot een exclusief getrouwheidsplatform, dat vouchers en promotiecodes voor toonaangevende merken rechtstreeks via hun klantenzone aanbiedt. Hiervoor is hey! een partnerschap aangegaan met Monizze, de eerste digitale uitdager op de sociale vouchermarkt en met zijn Dealzz-platform een leider in loyaliteitsplatforms.
Eerder deze week schudde hey! de Belgische telco-markt opnieuw op door zijn mobiele prijzen en datapakketten nog verder te herzien om klanten de beste mobiele deals te bieden.
En nu, in deze feestperiode, komt hey! met nóg een slimme feature. Met de opening van een exclusief getrouwheidsplatform stelt hey! zijn klanten in staat om nog meer te besparen tijdens het shoppen voor geschenken, feestelijkheden en eindejaarsbenodigdheden.
Dit initiatief weerspiegelt de vrijgevigheid van hey!, die zowel blijkt uit zijn toewijding om overvloedige mobiele data te bieden als uit zijn inspanningen om nog meer waarde te leveren via het nieuwe loyaliteitsplatform.
De dynamische catalogus met aanbiedingen, die regelmatig wordt verrijkt, is ontworpen om klanten te helpen om slimme dagelijkse besparingen te realiseren op hun favoriete producten en diensten, wat een aanzienlijke meerwaarde oplevert en hun koopkracht vergroot.
Het is weer een manier waarop hey! bewijst dat het zich inzet om niet alleen de beste mobiele diensten te bieden, maar ook zinvolle toegevoegde waarde.
Christophe Dujardin, Chief Consumer Officer van Orange Belgium, zegt: “Hey! is er trots op de beste en meest uitgebreide deals op de Belgische mobiele markt te bieden en we blijven ons inzetten om te evolueren op een manier die de verwachtingen van de klant overtreft. De lancering van dit getrouwheidsplatform is nog maar eens een bewijs van de vrijgevigheid van hey! en een opwindende nieuwe manier om nog meer waarde toe te voegen aan het leven van onze klanten.”
Jean-Louis Van Houwe, oprichter & CEO van Monizze: “We zijn blij dat we hey! kunnen ondersteunen bij het bieden van extra waarde aan hun klantenbestand met een reeks deals die hey! klanten helpen om op een tastbare manier te besparen op hun dagelijkse uitgaven. We zijn trots op het aanbieden van de beste deals, van grote merken tot lokale spelers, en er komen er elke dag meer bij.”
Blijf verbonden, bespaar meer en haal het meeste uit de feestdagen met het getrouwheidsplatform van hey!
https://www.heytelecom.be/nl/hey-deals
Over Monizze
Monizze, een 100% digitale Belgische kmo actief in de Fintech- en HR Tech-sector, heeft een bedrijfscultuur gericht op innovatie. Naast zijn initiële rol als uitgever van digitale cheques (maaltijd-, eco-, cadeau-, sport- en cultuurcheques), ontwikkelt Monizze innovatieve oplossingen om extralegale voordelen toegankelijker te maken en zo bedrijven van alle groottes in staat te stellen een flexibelere verloning aan te bieden. Monizze vereenvoudigt en verbetert het beheer van verloningen voor HR, managers en werknemers. Monizze ontwikkelde een eigen voordelenplatform voor de Belgische markt.
Tot de klanten van Monizze behoren grote bedrijven zoals Colruyt, KBC, Roularta Media Group en duizenden kmo's, micro-ondernemingen en zelfstandigen.