Vanaf vandaag wordt hey!, het digitale en innovatieve b-merk van Orange Belgium, de trotse sponsor van voetbalclub Royale Union Saint-Gilloise. Vanavond maakt hey! zijn debuut als sponsor van de Union-spelers, in de 3e voorronde van de UEFA Champions League tegen Rangers FC uit Schotland.
Omdat hey! zich uitstekend kan vinden in de waarden van de club en zich als merk wil profileren in het hele land, slaat het de handen in elkaar met Royale Union Saint-Gilloise. Dankzij deze samenwerking sponsort hey! vanaf vandaag de Belgische vice-kampioen van vorig seizoen tijdens de Europese wedstrijden van de UEFA Champions League en de UEFA Europa League, en tijdens de wedstrijden van de Belgische Jupiler Pro League.
Als een 100% digitaal merk, gebaseerd op generositeit, een lage milieu-impact en een sterk, evolutief engagement ten opzichte van zijn klanten, beantwoordt hey! sinds zijn lancering in september vorig jaar aan de behoeften van de digitale klant. hey! richt zich tot mensen die houden van efficiëntie en die de voorkeur geven aan de eenvoud van een digitale ervaring. Het merk biedt veel data voor een scherpe prijs (na het eerste jaar kan het mobiele datavolume van klanten verdubbelen tot 80 GB), gecombineerd met een vlotte, digitale ervaring. What you see is what you get.
Voor hey! gaat sponsoring verder dan alleen branding: voor elk gescoord doelpunt van Union Saint-Gilloise ontvangen klanten van hey! een voordeel. Bovendien kan elke supporter van Union Saint-Gilloise profiteren van voordelen wanneer hij of zij lid wordt van de hey!-community. Alle details zijn beschikbaar op https://www.heytelecom.be/nl/union-saint-gilloise.
Isabelle Vanden Eede, Chief Brand, Communication & CSR van Orange Belgium, herkent de waarden van hey! in de spirit van Union Saint-Gilloise: “We zijn erg enthousiast om deel uit te maken van de Union-familie. Deze sponsoring helpt ons om de naamsbekendheid van ons relatief nieuwe merk hey! te versterken. hey! wordt de partner van een club die sterk op het merk gelijkt. Net als hey! staat Union erom bekend dingen op een andere manier te doen, tot de essentie te gaan, te bouwen op sterke waarden. De voorbije jaren heeft de club op een zeer authentieke manier fantastische resultaten behaald en wij willen hen steunen bij hun volgende stappen. Onze CSR-doelstellingen lopen parallel en versterken elkaar. Deze samenwerking is het begin van een mooi verhaal, met gedeelde waarden op het vlak van brand personality en een betrokkenheid in het hart van de Belgische samenleving.”
Starten op het hoogste niveau: de UEFA Champions League
Vanavond maakt hey! zijn debuut als sponsor van Union Saint-Gilloise tijdens de 3de voorronde van de Champions League, waarin Union in het OHL-stadion aan Den Dreef in Leuven speelt tegen Rangers FC uit Glasgow (Schotland). Rangers was vorig jaar finalist in de Europa League en eindigde, net als Union, tweede in de nationale competitie. Komende zaterdag zal het hey!-logo voor het eerst te zien zijn in de Jupiler Pro League, tijdens de wedstrijd van Union op het veld van KV Mechelen.
Philippe Bormans, CEO van Union Saint-Gilloise: “Bij de Union-familie horen betekent je team op een ongedwongen manier steunen, zo hard zingen als je maar wilt en dit alles in eender welk voetbalstadion. Samen met onze nieuwe telecompartner hey! brengen we het Union-gevoel nog dichter bij onze fans, tot buiten het stadion. De club is trots op de deal met hey! en we kijken ernaar uit om onze twee communities samen te laten groeien.”