In het licht van Orange Belgium’s "Lead the Future"-strategie, gedefinieerd door een uitmuntende klantenervaring in verschillende complementaire retail-segmenten, blijft de telecomoperator zijn waardeproposities ontwikkelen en verbeteren. Met het b-merk hey! richt Orange Belgium zich op een efficiënte, digitale dienstverlening met aantrekkelijke en evolutieve aanbiedingen. hey! klanten krijgen dubbel zoveel mobiele data om nog meer van hun digitale leven te genieten. Deze verdubbeling is per direct beschikbaar voor bestaande en nieuwe hey! klanten zonder extra kosten.
Nog meer data voor dezelfde prijs
Sinds de lancering in september 2021, beantwoordt hey! aan de behoeften van ultra-verbonden klanten door een 100% digitaal merk te zijn dat gebaseerd is op vrijgevigheid en een sterke, evoluerende klantbetrokkenheid. hey! richt zich op mensen die houden van efficiëntie en dingen in een paar klikken voor elkaar krijgen - de mensen die de voorkeur geven aan de eenvoud van een digitale ervaring.
Een van de belangrijkste USP's van het merk is het loyaliteitsprogramma ‘hey! boost': elke 3 maanden van het eerste abonnementsjaar krijgen klanten 25% meer data, wat resulteert in een verdubbeling van de beschikbare data na een jaar. hey! vergroot dit al genereuze aanbod en verrast zijn klanten door alle datavolumes te verdubbelen. Klanten kunnen nu kiezen uit drie abonnementsformules: 2 GB (7 euro/maand en 5 euro/maand voor -26 jaar), 20 GB (15 euro/maand en 10 euro/maand voor -26 jaar) of 80 GB (25 euro/maand en 20 euro/maand voor -26 jaar). Dankzij de hey! boost nemen deze datavolumes na een jaar toe tot 4 GB, 40 GB en 160 GB.
Deze wijziging in de aanbiedingen van de operator wordt ook automatisch toegepast op de abonnementen van bestaande klanten, zonder invloed op de prijs. Dit betekent dat als klanten bijvoorbeeld een ‘ouder’ abonnement van 1 GB hadden, dit wordt opgewaardeerd naar 2 GB. Hun hey! boost zal ook overeenkomstig worden bijgewerkt.
Christophe Dujardin, Chief Consumer Officer van Orange Belgium zegt: “hey! is duidelijk wat we een merk van de volgende generatie kunnen noemen aangezien het onze digitale klanten empowert. Het evolueert bovendien organisch op basis van hun constante feedback, om hen altijd de best passende service, prijs en aanbiedingen aan te bieden. Daarom profiteerden we van het wendbare businessmodel van hey! om de data voor al onze klanten te verdubbelen.”
Meer informatie op heytelecom.be